pátek 26. listopadu 2010

Letní den na letišti Praha-Ruzyně (LKPR)

Již dříve jsem psal o mé návštěvě v leteckém muzeu v Praze-Kbelích. Den poté následoval přesun do Kněževsi jakožto výchozího stanoviště pro spotting na letišti Praha-Ruzyně. Nikdy jsem tu předtím nebyl, a tak jsem si vytiskl mapu spottovacích míst. Naštěstí byla celý den dráha v užívání 24, takže nebylo potřeba se někam složitě přesouvat.

Žádný speciální provoz jsem neočekával, ale i pravidelná doprava v Ruzyni pro mě byla svým způsobem nová. A nakonec přece jen se mi povedlo zachytit některé neobvyklé kousky - např. nákladní Antonov An-26 Genex Ltd. nebo modrý Boeing 757-200 Astraeus. Pak také dost business jetů, ale u těch si nejsem jistý, jak často se v Praze objevují.

Na LKPR se mi nejvíce líbí "fotografické" díry v plotech, díky nimž se tu fotí velice dobře. Fotky zveřejňuji až teď, jelikož se nejednalo o žádné aktuality, a proto, abych vůbec nějaké fotky přes zimu mohl přidávat. Očekávejte tak minimálně ještě jedno album z dalšího velkého českého letiště.

Žádné komentáře:

Okomentovat