neděle 21. listopadu 2010

Three Alliance - CZ+SK+HU 30H/24H ONLINE

Hlavní akce české divize letošní sezóny je úspěšně za námi. Na rozdíl od podobného eventu minulé sezóny byla sice o šest hodin kratší, ale zase jsem si vychutnal téměř celý její průběh aktivně a bez přerušení. Zaletěl jsem dva zabookované real lety (EasyJet a ČSA), a zbytek byly nějaké booknuté lety u CzechWings a Czechlinera, a pak pár krátkých skoků s Bohemií. Ačkoliv jsem chtěl dát i nějaký VFR, nakonec na něj pro únavu nezbyl čas. Nabízenou VFR tour s přeletem po ČR, SK i HU jsem zavrhl ihned pro velkou časovou náročnost - a ani jsem neviděl nikoho, že by ji skutečně letěl.

Nejvíce lákající byla asi plně obsazená Ruzyně, s opravdu hustým provozem. Byl použitý Voice ATIS, který fungoval bezchybně a dodal letu opět další stupeň realističnosti. Poprvé jsem se také na IVAO setkal s pozicí Ruzyně Radar 119.0 - v podstatě plnící funkci Directora, který ze dvou paralelních tras posílá letadla na finále.

Vyskytly se i technické problémy, zejména na straně serverů TeamSpeaku, ty ale naštěstí byly vždy rychle vyřešeny. Z mé strany absolutní spokojenost, nové zkušenosti a netradiční zážitky. Pořadatelům této akce patří obrovský dík za jejich precizně odvedenou práci.


Žádné komentáře:

Okomentovat