čtvrtek 4. listopadu 2010

Česká Amphibian tour dokončena, nadcházející eventy na IVAO

Toto úterý jsem konečně zaletěl poslední dvacátý osmý leg obojživelné tour české divize IVAO. Chtěl jsem celou tour stihnout ještě do zimy, než všechny vodní plochy zamrznou - což se podařilo. Celou tour jsem absolvoval na Maule Orionu v obojživelné verzi a hrubým odhadem mi zabrala celkově asi 15 hodin čistého letového času. Tour hodnotím kladně, nemám žádné výhrady oproti vybraným destinacím a celá tour byla víceméně délkově vyvážená. Odměnou mi je konečně první frčka za divizní tours.


Nyní přes zimu se mohu plně soustředit na českou Heli a IFR tour. Pokud se objeví také slibovaná VFR tour, tak si ji asi nechám až opět na jaro. Následuje rychlý přehled zajímavých očekávaných eventů:

Žádné komentáře:

Okomentovat