pondělí 16. srpna 2010

Druhý charter Adria a zajímavé livery

Na v pořadí druhý ze dvou charterů od spol. Adria s Canadairem CRJ-900 jsem byl připraven pořídil lepší fotky, než ze soboty. Počasí tomu přálo, a aby to bylo ještě zajímavější, našel jsem nové oblíbené místo na focení. Jeho výhodou je, že lze uspokojivě vyfotit jakékoli větší letadlo, ať přistává nebo startuje z dráhy 10 nebo 28. Nejlépe jdou zachytit touchdown na dráhu 28. Jeho nevýhodou je, že je už poměrně daleko od osy dráhy a tak není příliš vhodné na General Aviation a navíc k němu nevede žádná cesta, musí se přes pole.

Na letišti jsem samozřejmě zůstal ještě o něco déle a neprohloupil jsem. Odměnou mi byla tři letadla netradičních livrejích Travel Service a ČSA. Od Travel Service to jsou dva vypůjčené PH-AAX a YR-BIB a od ČSA Airbus A320 s novou reklamou na CitiBank.

Žádné komentáře:

Okomentovat