sobota 7. srpna 2010

Aviatická pouť 2010 v Pardubicích

Když jsem se poprvé dozvěděl o Aviatické pouti a prohlížel si program, říkal jsem si, že tohle by mohlo stát za to. Bohužel jsem nějak neměl čas ani chuť cestovat vlakem do Pardubic, takže jsem to zavrhl. Na poslední chvíli (večer před sobotou) jsem se ale rozhodl, že se pouti také zúčastním.

Nebylo to ovšem bez problémů. Vlak EC měl velké zpoždění, a když ani po hodině do Brna nepřijel, jel jsem vlakem IC. Ten dorazil do Pardubic s asi 15 min. zpožděním. Na zastávce MHD před nádražím jsem se se spoustou dalších návštěvníků snažil pochopit systém dopravy na letiště. Bohužel se to nepodařilo a tak jsem se rozhodl, že půjdu pěšky. Za chvíli jsem zjistil, že jsem udělal velice dobře, protože hlavní silnice k letišti byla totálně ucpána a auta popojížděli rychlostí snad ještě menší, než rychlost mé chůze.

Původně jsem měl naplánováno, že přijedu už ráno, abych pozoroval přílety návštěvníků na letiště. Díky zpoždění jsem ale přijel až 30 min. před začátkem programu, takže všechna letadla GA už byla na zemi. Letový program byl ale bohatý a opravdu zajímavý. Jediné, co mi vadilo byly obrovské fronty na občerstvení, díky nimž jsem zmeškal třeba Boeing Stearmana, a také to, že jsem si zapoměl opalovací krém a spálil si ruce tak, že mě pálily ještě několik dní potom.

Díky tomu, že na obloze nad pardubickým letištěm se stále něco odehrávalo, nestihl jsem si ani projít statickou ukázku. Některé fotky se povedly, některé ne, některé byly v protisvětle atd... Můžu být ale rád aspoň za to, nebylo pod mrakem nebo nepršelo.

Žádné komentáře:

Okomentovat