neděle 3. června 2012

Aviatická pouť Pardubice 2012

Již podruhé se mi naskytla příležitost podívat se do Pardubic na každoroční Aviatickou pouť. Rozhodně jsem nelitoval. Nejvíce mě samozřejmě zaujala historická letadla, která jsem viděl poprvé v životě - třeba Fokker Dr.I, Curtiss P-40 Tomahawk, Mitsubishi A6M2 Zero (T-6 Texan), Grumman TBM Avenger, Supermarine Spitfire Mk.XVI, Bücker Bü 181 Bestmann, North American P-51 Mustang, vrtulník Bell-47, a North American T-28 Trojan.

Pěkný byl i doprovodný program, kde se předvedl Martin Šonka na letounu Extra 330SR, Marek Hyka na SBACH 300, nebo známá čtyřčlenná skupina se Zlíny Z-50 - The Flying Bulls Aerobatic Team.

Na statické ukázce tu pak byl německý F-4 Phantom, a bulharské Su-25 a C-27J Spartan. Potěšil mě i přílet Boeingu 737-400 Transaero EI-CZK z Moskvy.

Žádné komentáře:

Okomentovat