neděle 7. prosince 2014

EuroAirport Basel Mulhouse (LFSB/BSL) spotting

Před odletem z Basileje zpět do Prahy jsem si vyhradil nedělní dopoledne spottingu. Původní plán přesunout se poblíž prahu dráhy 15 jsem zavrhl, protože se mi nechtělo chodit tak daleko. Nakonec jsem tedy fotil pouze z vyhlídkové terasy přes sklo, což se občas negativně projevilo v odlescích na některých fotkách. Vyhlídková terasa se nachází jak na švýcarské, tak francouzské straně terminálu. Bohužel nejsou propojené, takže je nutné vždy projít celým terminálem, pokud chcete fotit něco na opačné straně letiště. Navíc většinu dne je pohyb na letišti z terasy přímo proti slunci.

Ještě při pátečním příletu jsem tu zastihl stát Airbus A300F Air Hong Kong a C-17 Globemaster katarského letectva. Nedělní provoz byl pak docela slabý, přičemž většinu z něho tvořila letadla EasyJet a EasyJet Switzerland. Občas to zpestřila nějaká jiná společnost, třeba SunExpress, Lufthansa Regional nebo British Airways ve speciální zlaté livery. V poledne pak přistál Boeing 777F Emirates SkyCargo.

Žádné komentáře:

Okomentovat