neděle 8. dubna 2012

Praha Ruzyně (LKPR/PRG) spotting a exkurze 2012

Při příležitosti 75. výročí letiště Praha Ruzyně jsem se vypravil do naší metropole za hlavním účelem bezplatné exkurze na letišti. Dopoledne jsem spotting začal u carga, kde jsem očekával Boeing 747-400F Yangtze River Express, který nakonec nepřiletěl. Zajímavých letadel zas až tak nebylo, až na A319 Tatarstan a Dash 8 Brussels Airlines. Také se mi dostal před objektiv modrý retrojet Boeing 737-500 OK-XGB, a Boeing 737-700 SmartWings OK-SWX. Před exkurzí jsem ještě na chvíli zašel na vyhlídkovou terasu v terminálu 2.

Samotná exkurze byla pěkná, autobus s námi objel téměř celé letiště, včetně stání, kde se už chystal k odletu Boeing 777-300 Emirates. Závěrem pak bylo možné si projít dráhu 22, kde bylo vystaveno ATR42, A320 Holidays, A319 ČSA a červený retrojet OK-XGC, a Aero Ae 45 OK-KGB.

Samotný závěr dne patřil prohlídce nové tribuny u Kněževsi, která doslova praskala ve švech, protože zrovna přilétal Boeing 747-400 Korean Air, HL7490.

I když dopoledne se počasí úplně nevyvedlo - pršelo, foukal vítr, a byla zima, odpoledne aspoň přestalo pršet a občas i vysvitlo sluníčko. Závěrem bych chtěl poděkovat všem, se kterými jsem měl tu čest se osobně potkat, a kteří mi dělali ve druhé části dne společnost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat