středa 15. září 2010

Wien Schwechat (LOWW) spotting

Poslední neděli jsem využil ke spotterské návštěvě tohoto velkého mezinárodního letiště. Přípravu jsem rozhodně nepodcenil a proto jsem začal vyhledávat nějaká osvědčená spotterská místa. Ty jsem našel na SpottersWiki, ale zarazil mě velký červený nápis, upozorňující na skutečnost, že použití radioscannerů s leteckým pásmem je v Rakousku nelegální. Nechtěl jsem nic riskovat, a radši nechal skener doma. Další nevýhodou je, že na všech asfaltových silnicích kolem letiště je zákaz vjezdu, takže je potřeba na dobrá místa dojít ještě asi tak 4-5 kilometrů pěšky. Když už ale jsme na místě, rozhodně to stojí za to. Prakticky všechna místa jsou oproti dráze a pojížděčkám lehce vyvýšená, takže se fotí parádně, není ani potřeba žebřík. Provoz i v neděli tu byl velmi pestrý.

Hlavně cargo provoz je tu o víkednu dost silný - 2x Boeing 747-400F Korean Air, Boeing 747-400F Jade Cargo a zaparkovaný Boeing 777 EVA Air. Mezi další zajímavá letadla pak počítám Boeing 777-200 Austrian Airlines, Boeing 777-300ER Emirates, Airbus A300 Iran Air a soukromá Cessna Citation 750.

Žádné komentáře:

Okomentovat